Roll-upit
Roll-upit eli rullautuvat telineet ovat hyvä valinta esimerkiksi messuille. Niitä voidaan käyttää myös liikkeen tai yrityksen muiden toimitilojen ulkopuolella. Roll-upien etu on se, että potentiaaliset asiakkaat näkevät ne jo kaukaa. Lisäksi ne on helppo kasata ja niitä on helppo kuljettaa mukana vaikkapa tapahtumasta toiseen. Voit suunnitella sivustollamme omat roll-upit, jotka vastaavat käyttötarkoitustasi ja -tarvettasi. Lisää roll-upiin vaikkapa yrityksesi logo, tai muita haluamiasi kuvia ja tekstiä. Saatuasi suunnittelutyösi valmiiksi olet askeleen lähempänä tärkeiden messujen valloittamista!
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-Up
(850.00x2000.00 mm)
Roll-upit ovat suoranaisia yritysten tukipilareita silloin, kun yritys aikoo osallistua messuille tai muihin tärkeisiin tapahtumiin ja haluaa tuoda toimintaansa esiin. Roll-upit kulkevat näppärästi mukana tapahtumasta toiseen sillä ne kestävät useita käyttökertoja ja ne on helppo laittaa kasaan tapahtuman päätteeksi. Näyttävyytensä ansiosta ne auttavat yritystäsi erottumaan massasta silloinkin, kun messuille osallistuu erityisen paljon yrityksesi kovimpia kilpailijoita. Roll-upin avulla luot hetkessä messupisteestäsi mielenkiintoisen ja näyttävän.
Voit tuoda roll-upissa yritystäsi esiin monin eri tavoin. Hyödynnä vaikkapa yrityksen logoa, mottoa ja brändivärejä. Pyri nostamaan yritys esiin positiivisessa ja mielenkiintoisessa valossa ja korosta yrityksen hyviä puolia. Tarkastele luomaasi tuotosta asiakkaan näkökulmasta ja mieti, millaisen viestin suunnittelemasi roll-up välittää potentiaalisille asiakkaille. Varmista, että sanoma on myönteinen.
Roll-upit tarjoavat yritykselle hyvän hinta-laatusuhteen, sillä telineet maksavat noin 90-100 euroa riippuen telineen koosta. Tämä ei ole suuri sijoitus, etenkin, kun ottaa huomioon, että samaa telinettä voi käyttää useissa tapahtumissa. Kun yritykseltäsi löytyy asianmukaiset roll-upit, on yritys aina valmiina osallistumaan erilaisiin tapahtumiin ja alan messuille lyhyelläkin varoitusajalla. Messut ovat tärkeitä markkinointitapahtumia, joten näitä tilaisuuksia ei kannata jättää väliin. Roll-upit auttavatkin varmistamaan, että olet eturintamassa aina kun alalla järjestetään mielenkiintoisia messuja ja muita tapahtumia.
Roll-upien tehoa on mahdollista lisätä muilla tuotteillamme. Kun potentiaaliset asiakkaat on saatu houkuteltua yrityksen pisteelle, voidaan heille jakaa esimerkiksi sivustomme suunnittelutyökalulla suunniteltuja tarroja, joiden avulla yrityksesi yhteystietoineen painuu potentiaalisten asiakkaiden mieliin.
Roll-upit eli rullautuvat telineet on mahdollista suunnitella näppärästi sivustollamme, josta löydät tätä varten luodun suunnittelutyökalun. Valitse työkalun valikosta tuotteeksi ”Roll-up” ja aloita mielenkiintoinen suunnitteluprosessi.
Sivustomme kautta suunniteltavien roll-upien koko voi olla joko 850 mm x 2 000 mm tai 1 000 mm x 2 000 mm. Valitse sinulle paras koko näistä kahdesta vaihtoehdosta ja siirry valitsemaan banderolliisi sopiva kuva joko mallikuviemme joukosta tai koneeltasi. Näyttävässä banderollissa on erityisen tärkeää, että kuva ja teksti on aseteltu mahdollisimman optimaalisesti ja että ne muodostavat yhdessä selkeän ja mielenkiintoisen kokonaisuuden.
Myös roll-upin väriin kannattaa kiinnittää suurta huomiota. Mieti tarkkaan, valitsetko turvallisen valkoisen vai kenties huomiota herättävän keltaisen roll-upisi pohjaväriksi. Tämä riippuu hyvin pitkälti siitä, millaisia mielikuvia haluat sillä välittää. Valkoisen ja keltaisen lisäksi valittavana on toki monia muitakin värejä ja värisävyjä. Monet yritykset suosivat telineissään valitsemiaan yrityksen brändivärejä, mikä onkin hyvin huomiota herättävä ja yrityksen viestiä eteenpäin vievä vaihtoehto. Niiden käyttö auttaa tehostamaan yrityksen brändäämistä melko huomaamattomalla, mutta yllättävän tehokkaalla tavalla.
Potentiaaliset asiakkaat kannattaa pitää mielessä suunnitteluprosessin jokaisessa vaiheessa. On tärkeää, että telineen sanoma on selkeä ja positiivinen. Asiakkaat eivät yleensä pysähdy telineen eteen kovin pitkäksi aikaa, joten on tärkeää, että sanoma aukeaa helposti eikä vaadi kovin syvällistä pohdintaa. Yksinkertaisuus ja selkeys ovat valttikortteja pyrittäessä luomaan tehokkaita telineitä, jotka toimivat yrityksen markkinoinnissa vuodesta ja tapahtumasta toiseen.
Roll-upit eivät ole kovin kallis vaihtoehto, jos ottaa huomioon, että niiden käyttöikä on yleensä melko pitkä ja että niitä voi käyttää useissa tapahtumissa tai vaikkapa yrityksen toimitilojen ulko-oven ulkopuolella tavoittelemassa potentiaalisten asiakkaiden huomiota. Pienempi telinevaihtoehto, joka on kooltaan 850 mm x 2 000 mm, maksaa hieman yli 90 euroa. Suurempi telinevaihtoehto, joka on kooltaan 1 000 mm x 2 000 mm, maksaa reilut 100 euroa. Hintaero onkin verrattain pieni näiden kahden kokovaihtoehdon välillä.